BEDENKTIJD/RETOUR 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar BOOF zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan BOOF geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@boof.eu. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

De verzendkosten voor de retour gestuurde artikelen zijn voor je eigen rekening, mits wij een fout gemaakt hebben. Dan vergoeden we alles. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering vanhet product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Vul altijd het meegestuurde retourformulier in en voeg het toe bij de zending.

PRODUCT RUILEN?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Vul altijd het meegestuurde retourformulier in en voeg het toe bij de zending.

IK WIL ITEMS RETOURNEREN, MOET IK HIERVOOR VERZENDKOSTEN BETALEN?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. PostNL brengt voor het verzenden van het pakket €6,95 in rekening.

HOE ZIT HET MET DE VERZENDKOSTEN BIJ EEN OMRUILING?
Bij ruiling van een artikel neemt BOOF éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. 

HOE LANG DUURT HET BIJ EEN RUILING VOOR IK MIJN NIEUWE BESTELLING IN HUIS HEB?
Na ontvangst van het retourpakket versturen wij (mits op voorraad) binnen 10 tot 14 werkdagen de nieuwe artikelen naar jou toe. Je ontvangt de verzendbevestiging binnen 10 tot 14 dagen op de mail.

KAN IK SALE ARTIKELEN OOK RETOURNEREN?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt SALE artikelen retourneren onder dezelfde voorwaarden.

IK BEN MIJN PAKBON KWIJT EN IK WIL RETOURNEREN. WAT MOET IK DOEN?
Neem contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@boof.eu en vermeld hierin jouw ordernummer. 

IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN! 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

HOE LANG DUURT HET VERWERKEN VAN EEN RETOUR? 

Afhankelijk van je oorspronkelijke betaalmethode duurt het 3 - 5 werkdagen voordat je je geld teruggestort ziet op je rekening. Vanaf het moment dat je je bestelling hebt geretourneerd, kan het een week duren voordat wij je retour hebben ontvangen in ons distributiecentrum. Na ontvangst wordt iedere geretourneerde artikel gecontroleerd. Na deze controle geven wij de opdracht tot het terugstoren van (een deel van) je betaling. Afhankelijk van je betaalmethode (bank, creditcard, etc.) kan het enkele werkdagen tot een week duren voordat je het geld terugziet op je rekening.

VOORWAARDEN RUILEN EN RETOURNEREN 

  • De annulering / retour moet binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld;

  • Na aanmelding van de annulering / retour heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen;

  • Wij accepteren uitsluitend onbeschadigde, ongedragen en complete kleding;

  • Het originele kaartje en de labels moeten nog bevestigd zijn aan het artikel;

  • De kleding dient in de originele verpakking geretourneerd te worden naar onderstaand adres: 

  • BOOF - De DONGE 12 -5684 PX BEST

Loading...